Tuotevalikoiman optimointi
Oikeat tuotteet kuhunkin hoitotilanteeseen vähentävät kustannuksia
Hoitoyksiköissä – oli kyseessä sitten sairaala, terveysasema, kotihoito tai palvelutalo – käytetään runsaasti kulutustuotteita potilaiden hoidossa. Hoitaja, joka käyttää oikeita tuotteita oikeassa tilanteessa, parantaa hoidon laatua sekä vähentää samalla kustannuksia ja ympäristökuormitusta.
Valikoiman optimoinnin vaiheet
Ensimmäinen askel tuotevalikoiman optimoinnissa on tarkka analyysi senhetkisestä kulutuksesta ja tarpeesta. Yhdessä asiakkaan kanssa voidaan tämän jälkeen vertailla ja vaihdella tuotteita sellaisen tuotevalikoiman aikaansaamiseksi, joka vastaa paremmin sekä tarpeita että odotuksia.
Seuraava askel tuotteiden optimoinnissa on valitun tuotekorin tuotteiden testaaminen ja hyväksyminen käyttöön, jossa lähtökohtana on asiakkaiden omat tilanteet ja tarpeet. Tämän jälkeen tuotteet otetaan käyttöön ja jatkossa seurataan kulutusta sekä tuotteiden käyttökokemuksia yhdessä asiakkaan kanssa säännöllisesti. Vaikka valikoima on optimoitu käyttäjille mahdollisimman selkeäksi ja kaikki käyttötarpeet huomioivaksi, muutostarpeita saattaa tulla. Näistä muutoksista valikoimassa voidaan sopia joustavasti asiakkaan kanssa seurantapalavereissa.
OneMedillä on pitkä kokemus asiakkaidensa tuotevalikoiman optimoinnista niin, että asiakkaat saavat tarvitsemansa tuotteet helpommin ja edullisemmin.
Kysy lisää asiakaspalvelustamme: asiakaspalvelu@onemed.com, puh. 020 786 6810
Voit ladata sähköiset esitteet, käyttöturvatiedotteet ja ohjeet kohdasta e-julkaisut
Yhteystiedot
Mikäli haluat lisätietoja voit täyttää ja lähettää meille yhteystietosivun alareunasta löytyvän yhteydenottolomakkeen. Muistathan lisätä Viesti-kenttään myös tiedon, mitä tuoteryhmää tiedustelusi koskee – näin asiakaspalvelumme osaa ohjata kyselyn eteenpäin oikealle henkilölle.